آ
-
آگهی تجاری
ارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
ا
-
اثربخشی تبلیغات
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
-
ارتباطات
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
-
ارتباطات غیرکلامی
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
-
ارزش هیجانی رسانه
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
-
اشتراکگذاری تجربه
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
-
اقناع
ارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
-
انجمن
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
-
اینترنت
تبیین آثار شبکههای اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیالها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
ب
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
-
بقا
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
پ
-
پایگاه اسکوپوس
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
-
پلتفرم رسانه اجتماعی
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
-
پلتفرمهای آنلاین
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
-
پلتفرمهای دیجیتال رسانهای
مزیت رقابتی پایدار در پلتفرمهای دیجیتال رسانهای: مروری کتابشناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
-
پیوندهای خانواده و پیوندهای دوستی
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
ت
-
تابآوری شغلی
نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تابآوری کارکنان سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: خبرگزاریهای اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
-
تجربه برند
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
-
تجربه گردشگری
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
-
تحلیل شبکه
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
-
تحلیل کتابشناختی
مزیت رقابتی پایدار در پلتفرمهای دیجیتال رسانهای: مروری کتابشناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
-
تحول
تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
-
تلویزیون
ارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
-
تمایل به ترک جامعه
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
-
تنشهای شغلی
نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تابآوری کارکنان سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: خبرگزاریهای اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
-
توسعه دیجیتالی
طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
-
تولید محتوا
راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
-
تولید ملی
ارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
خ
-
خبرگزاری اینترنتی
نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تابآوری کارکنان سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: خبرگزاریهای اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
-
خدمات مالی دیجیتال
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
-
خودپنداره
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
د
-
درگیرسازی مشتریان
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
-
درهمتنیدگی اجتماعی
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
-
درهمتنیدگی سازمانی
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
-
دلبستگی اجتماعی
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
ر
-
رسانه اجتماعی
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
-
رسانه اجتماعی شرکتی
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
-
رسانه مالی
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
-
رسانه ملی
ارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
-
رسانههای اجتماعی
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
-
رفتار خرید
تبیین آثار شبکههای اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیالها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
-
رقابت
مزیت رقابتی پایدار در پلتفرمهای دیجیتال رسانهای: مروری کتابشناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
-
رهبری تحولگرا
نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تابآوری کارکنان سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: خبرگزاریهای اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
-
روابط فرااجتماعی
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
ز
-
زنجیره ارزش
راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
-
زنجیره ارزش خبر در صداوسیما
راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
س
-
سبکهای مصرف
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
-
سلبریتیهای رسانه اجتماعی
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
-
سندیکا
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
-
سیاستگذاری رسانهای
راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
-
سیاستهای رسانههای اجتماعی
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
ش
-
شبکههای اجتماعی
تبیین آثار شبکههای اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیالها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
ص
-
صنعت رسانه
تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
-
صنعت مُدوپوشاک
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
-
صنف
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
ع
-
عدالت توزیعی
نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تابآوری کارکنان سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: خبرگزاریهای اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
-
عدالت توزیعی
نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
-
عدالت رویهای
نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
-
عدالت سازمانی
نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
-
عدالت مراودهای
نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
ف
-
فناوریهای پیشرو
تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
-
فینتک
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
ق
-
قانون کار
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
-
قصد خرید دنبالکنندگان
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
ک
-
کارآفرینی
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
-
کارآفرینی هنری
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
-
کارگر هنر
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
-
کیفیت زندگی کاری
نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
گ
-
گردشگری الکترونیکی
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
-
گوگل ترند
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
م
-
محیط تجاری
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
-
مدل فرایندی تجویزی
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
-
مدیریت صنفی
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
-
مزیت رقابتی پایدار
مزیت رقابتی پایدار در پلتفرمهای دیجیتال رسانهای: مروری کتابشناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
-
مصرفکننده
تبیین آثار شبکههای اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیالها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
ن
-
نگهداشت نیروی انسانی
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
-
نهادینهسازی
راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
-
نوآوری باز
طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
ه
-
همآفرینی ارزش
طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
-
همانندسازی دنبالکنندگان
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
-
هنرمند تئاتر
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
-
هوش تجاری
طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
-
هوش مصنوعی
طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
-
هوش مصنوعی
تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
-
هوش مصنوعی مولد
تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
-
هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسیهای مدیریت رسانه
هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسیهای مدیریت رسانه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-2]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد